Tänään on seurakunnassa juhlapyhä 59 vihkimisen vuosipäivän johdosta. On myös Suomen itsenäisyyspäivä.
Hyvää juhlia kaikkille. Hyvää itsenäisyyspäivää.
Tänään on seurakunnassa juhlapyhä 59 vihkimisen vuosipäivän johdosta. On myös Suomen itsenäisyyspäivä.
Hyvää juhlia kaikkille. Hyvää itsenäisyyspäivää.
Hyvät lapsiperheet ja muut seurakuntalaiset, lauantaina 2.11.2013 klo 16 järjestetään Pyhän Marian seurakuntasalissa lapsille Kaikkien Pyhien pukeutumisjuhla (vaihtoehtona uuspakanallisoituneelle Halloweenille). Aloitamme lyhyellä rukouksella kirkossa, minkä jälkeen siirrymme seurakuntasaliin herkuttelemaan ja leikkimään. Luvassa on mukavaa seuraa, pari hauskaa peliä lapsille, mm. pieni arpomispeli, ja nyyttäripöytä, sekä pikku makeispussi jokaiselle pikku pyhimykselle.